Domino Butik
×
 x 

Twój koszyk jest pusty
Koszyk - Twój koszyk jest pusty

Wysyłki i zwroty

 

Koszt, sposoby i termin dostawy
1.  Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Realizujemy wysyłki zagraniczne po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym w celu indywidualnej wyceny kosztów wysyłki za granicę.
2.  Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
przesyłka kurierska przedpłata 15zł
przesyłka kurierska pobraniowa 18zł
odbiór osobisty w siedzibie firmy: F.U.H. Domino, 84-200 Wejherowo, ul. 10 Lutego 1/U2 (po przedpłacie na konto)
3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia i dokonania płatności (dot. przedpłaty na konto)

Odstąpienie od umowy
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze oświadczenia ( np. pismo wysłane pocztą na adres F.U.H Domino Sławomir Roppel, ul. 10 Lutego 1/U2 lub pocztą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).
4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
5. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy zwrócić Towar Sprzedawcy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem na poniższy adres:
F.U.H Domino Sławomir Roppel, ul. 10 Lutego 1/U2, 84-200 Wejherowo.
6. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
7. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient.
8. Sklep nie odbiera przesyłek wysłanych za pobraniem.
9. W przypadku odstąpienia od umowy, Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności , w tym koszty dostawy ( nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy). Wyjątek stanowi sytuacja kiedy Klient wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy dostępny w Sklepie Internetowym. W takiej sytuacji Klient ponosi koszty dostawy.
10. Sprzedawca może wstrzymać się z ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanego Towaru.
11. Zwrotu płatności dokonujemy na konto bankowe wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu.
12. Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania oraz zapachów

Reklamacje dotyczące towarów
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczna lub prawną.
3. Firma F.U.H Domino nie jest producentem Towarów.
4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przesłanie reklamowanego towaru z dołączonym potwierdzeniem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
5. Reklamowane Towary należy wysłąć na koszt Klienta na adres: F.U.H Domino Sławomir Roppel, ul. 10 Lutego 1/U2, 84-200 Wejherowo.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, a gdyby to było niemożliwe w tym okresie do poinformowania Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
8. O rozstrzygnięciu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej lub za pomocą poczty.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Firma F.U.H Domino podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić F.U.H Domino o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: 84-200 Wejherowo, ul. 10 Lutego 1/U2, mailowo pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przy użyciu formularza kontaktowego.
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. Firma F.U.H Domino zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 
pdf icon
Formularz reklamacyjny
- do pobrania
pdf icon
Formularz zwrotu
- do pobrania

Formularz kontaktowy



FORMY PŁATNOŚCI


Karty kredytowe
Przelewy online


Przelew
tradycyjny

odbior

Obiór
osobisty

NA SKRÓTY

INFORMACJE

KONTAKT